All by my self! AND I LOVE IT!

Mattias har gått iväg till sin farmor med lillan :-)
Riktigt skönt att vara helt själv å utan ansvar! :-D
U*N*D*E*R*B*A*R*T

Jag har under tiden han har varit borta laddat in massor me bilder på hundarna & lillan och skickat för framkallning!
Blev en si sådär 200 kort eller nåt :-P
Så de tog sin lilla tid, men de gjorde inget för jag hade all tid i världen :-D
Sen har jag plockat undan lite men de går inte göra fint nu då allt är en enda röra, både härligt å ohärligt! :-P
Har även packat 4 lådor me lite av varje!

Åsså har jag såklart njutit av stillheten, lugn å ro & att kunna sitta å göra nåt utan att bli avbruten var femte minut!
Fy fan va sköööööönt!

Idag trivs jag lite bättre med mitt hår, de kanske blir bättre å bättre eller så är det för att jag har mina finnar att störa mej på idag, alltid ska de då va nåt :-P

Nee nu ska jag njuta mera av min ensamtid å se till å få lite mera gjort innan dom kommer hem å de e dax för mej att ge lillan middag å ta hundarna på promenad, kanske jag går å möter dom då dom e på väg hem så får jag sällskap tillbaka, smart idé!
De ska jag göra!
Men då äre brått nu !

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0