Well Well Well...

Guuud vilket väder de har varit ute idag!
Sommarväder :-) Huur skönt som hellst!
Känner direkt att man börjar må så himla mycke bättre av sol å ljust å asfalt m m :-)
Nu längtar jag till sommaren av rang kan ja säga!

Har varit ute i solen å njutit me både lilla och hundar :-)
Liten plutt har inte sovit mera än ca 30 minuter i vagnen idag sen vi klev upp vid kvart över 9...Låång vakentid!
För naturligtvis bajsa hon ju ner sej i vagnen å vakna direkt! Typiskt...

Har grillat idag åxo! MUMS!

+ Att jag har varit duktig å ringt massa nödvändiga samtal...som jag alltid skjuter upp in i de sista :-P

Nee nu äre dax för en till promenad me hundarna & lillan, ett nytt försök att få henne att sova i vagnen en
stund, så blire jättebra tills hon ska sova sen!
Middag/kvällsmål då hon vaknar åsså sen vänta in sovklockan :-)

Nee nu ska jag ut, sen måste jag leta rätt på min mobil, väntar ett mkt speciellt sms , haha :-)
Å ja har inte en aning vart jag har den :S
De håller på bli en röra av grejjer här hemma igen...=/

Imorrn ska jag in till stan åxo! Till Världens Bästa Lillebror!

Puss Hej

Kommentarer
Postat av: Elin & LillSmajlet

Jo det blev en hel del bilder, dock så ser ju Isak ut som en "Tomat" just nu med alla sina utslag, men han har fått en remiss till Hud nu då vi går och väntar på att dom ska höra av sig.



Låter som en härlig dag ute i solen, jag och Isak kom nyss också in och han sover fortfarande i vagnen, sedan då han vaknar blir det middag.



kram från oss

2009-03-17 @ 16:44:21
URL: http://www.nogg.se/kiiwi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0