Utmanad!

Jag blev utmanad av Emilie!

Regler:
Varje spelare börjar med att skriva sex ÄRLIGA saker om sig själv. Bloggare som
blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för
spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det
är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har
blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag har ett fruktansvärt dåligt morgonhumör!
2. Jag dricker minst 6-8 liter Cola/Pepsi VARJE DAG!
3. Jag biter på naglarna!
4. Jag har jättesvårt för att slänga saker, samlar på mej å sparar på ALLT, tänker men de kan va bra att ha nån gång till nånting, om EXAKT ALLT tänker jag så!
5. Jag tror på Övernaturliga saker, att man kan prata med "dom på andra sidan" m m!
6. Jag är sämst på å sköta om mina blommor, dom dör en efter en, vattnar dom för sällan eller för ofta antar jag!

Jag utmanar:
Johanna & Lonta & Janna + Sanne & Dom som vill känna sej Utmanade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0