Underbar dag med Johanna & Evina!

Mötte Johanna ute i snöovädret idag, fast de va inte så stormigt då som nu, som tur va ;)

Vi gick en lång sväng me vagnarna å ja fick en storguidening runt Holmsund!!

Va å kollade vart Johanna har växt upp, skitmysigt område ; ) Så vill man att sina egna barn ska växa upp, värsta Svensson Svensson villorna i ett mysigt område :D

Vi va nog ute i nästan en timme, sen gick vi hem till Johanna, skulle egentligen gå hit, men jag kom på att Thule hade ju spytt en stor pöl på hallgolvet imorse, som jag inte hade orkat ta bort :P haha
Men de va lika bra de, för jag STORTRIVS hemma hos Johanna och Evina!

De e såååå Mysigt där, lungt å skönt å bara såå trivsamt, som om man e hemma typ ;)
Avslappnat ;)

Åxo fick ja träffa Siri å Alice, i veckan ska jag in till stan å köpa en kamera, önskar jag hade haft en idag, då hade de blivit många underbara bilder på småbarna å katterna ;) hihi...
Ja hatar å va me på bild :P
Å idag har jag varit ett storslusk me bara mascara åsså nyblonderat vitt hår en rufsig lugg från mössan åsså e jag orangefläckig typ :P hahahaha

Evina har blivit huur stor som hellst ;) Å jätteduktig på de mesta!
Å sååå himla glad hela tiden!
Lyckliga lilla unge :P
Pippi hon va mest bara tyst å satt å tittade på allt :P haha..Sen blev hon skraj då Evina gjorde nå läten å blev lite ledsen..men tur de går lika snabbt över ;)

Skulle kunna skriva massor om idag, Ja hade jättekul!!! :D :D :D :D
Ja stortrivs i Johannas & Evinas sällskap ;o)
Dom e Snällast å Gladast av alla!!

Men nu kan jag inte sitta här mera, ja måste gå å laga mej nå mat, hann ba äta två hårdmackor vid tio imorse :S
Så ja e hungrig!
Lilla Jenna Maja måste få mat åxo, hon börjar nog bli hungig, de va ett tag sen ja amma hon hemma hos Johanna, fast ja minns int när, hon spruttar då bara runt i gåstolen nu hon :P haha..Nu är hon sej själv igen, hon va så himla tyst å lugn hos Johanna...

Puss Hej Ja skriver mera sen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh det var så roligt att va med er oxå.. ni är dom bästa! skäms att jag hade så ostädat, men men.. Evina sover än, jätte gnällig är hon, har vaknat några ggr, tror hon är sjuk stackarn :/

2009-03-02 @ 18:23:10
URL: http://johannaevina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vi älskar er med och längtar tills vi ses nästa gång!

Ja, nu är snuvan ännu värre =( Hon är jätte kinkig och inge pigg alls, ska ringa eva imorrn och kolla om vi kan gå dit å fotografera i.a.f.. Kramar

2009-03-02 @ 19:34:40
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0