Tycker synd om...

Läste nyss Aftonbladet,  å nu tycker jag synd om Caroline af ugglas :(
Fy va hemskt, att hon får läsa om sig själv att så många ogillar henne, att hon e ful m m
Nee ush!
Sånt ska inte nån behöva läsa om sej själv!
Så nu ska jag kompensera & Rösta på Henne ikväll!
Hon kanske e en helt underbar människa, bara annorlunda från många andra både till utseende & sätt att bete sig på, jag ser henne som annorlunda iallfall, men annorlunda behöver ju inte vara dåligt! :D

Har suttit å degat vid datorn å klämt i mej ett gäng mockarutor :P
Lillan sover fortfarande, ja vet inte va mormorn gjorde me henne ;) haha
Bra de, då får hon va uppe nu resten av kvällen tills hon somnar, hundarna ska lix få tidig promenix åxo!
Dom har nämligen redan fått gå 3 prommisar idag =)
Superduper, hoppas nu inget annat går knas ikväll...Då har dagen varit helt underbar!

Mer sånna dagar TACK! =)

Nu ska jag hjälpa Mattias med middagen, de blir fläskfilé , PotatisGratäng, AioliPotatissallad, Grönsaker + Sås
*MmMmmmmmmmMM* va gott!
Sen massa gotta till efterrätt, chips å dip å godis å grejjer ;o)

Snart vaknar plutt åxo, så då ska hon få mat av mej, mamma höll på å tjata då hon skulle söva hon ba: men mata hon sandra, neeej mamma de tänker jag inte hon skriker alltid såhär mycke då man ska söva henne, men sandra hon e nog hungrig, mata henne lite, neej mamma, då kommer jag måsta amma hon tills hon e 7 år gammal, neej men de går ju inte säger mamma då, nee just de! Jag ska inte amma henne nu, hon har nyss ätit mat å hon klarar sej, ha tålamod bara ;)
Mamma minns nämligen inte hur vi va då vi va små, man glömmer så fort säger hon ;o)
haha...

Jaja , guu va jag inte kan slita mej från internets underbara värld idag!
Men nu så ska jag, hacka sallad å duka å fixa medans mattias steker köttet som redan e färdigmarinerat å medans gratängen e inne i ugnen :P
Yepp Yepp!

Tjoflöjt änd have a NICE saturdaynight! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0