Tjenamoss :P haha ;)

Morsning korsning!
Idag är det en skum dag, mitt emellan frisk & sjuk, men betydligt mycke bättre! *Ahh* Äntligen, trodde aldrig jag skulle bli frisk igen ;)

Sitter å väntar på att Lillebror ska komma hit, Lillan sover å Mattias e inne i stan, han blir borta till ikväll så Markus ska komma å hjälpa mej me hundarna ;o) Skönt me sällskap åxo, då ska jag även be han fixa så jag får mej en MSN =)

Liten e grinig idag :( Väldigt grinig & tjurig, eller så är det jag som har blivit bortskämd me att hon sover mycke då hon ha varit sjuk, för nu vill hon vara vaken HELA TIDEN, nu när hon e frisk, back to normal again! Poh! ;) Slitsamt!

Känner mej utbränd, ja vet inte, men ja e helt slut å har ingen ork till nånting, fy tusan va de e slitsamt att ha barn alltså!
Man har ju verkligen ingen tid över till nåt annat...
Jag trodde ändå jag va förberedd på ansvar me tanke på att jag har haft hund + häst + valpar m m i flera år, men de här e ju ett dygnet runt ansvar.
Jag tycker ju såklart att det är underbart, men jag e slut med åxo!
Jag skulle behöva få vila , bara en stund, tror jag ska be mattias gå ut me henne i vagnen kanske 1 timme eller 2 *För guuud så skönt att bara få bry sej om sej själv* Jag behöver de!!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0