SÖTAST I VÄRLDEN!

Jag har inte testat hoppgungan på evigheter, sist ja testade gillade hon den inte alls!
Men nu ÄLSKAR hon den, som hon har studsat å hoppat å skrattat, helt galen!
Så medans hon roade sej själv så passade jag på å göra mackor :P GOTT!
Pappa ringde nyss å sa att de va fint eller skönt väder ute idag, så ja ska nog gå
en MEGA lång promenad, bra för motionen, skönt för hundar + lilla! :D
Nu har jag en tjatande liten sötnos bredvid mej så ja ska inte sitta här mera ;)
Men de e verkligen helt sjukt va mycke hon utvecklas nu min lilla primadonna!
De händer så himla mycke, de stog som stilla där medans hon hade kolik, men nu
oj oj, man hinner inte med ! :D

Ha en Underbar dag & Njut av bilderna ja nyss tog på min lilla prinsessa som studsar bättre än
Tiger i Nalle Puh! :P De ni! ;)



Hoppelihopp! :-P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Å vad kul att hon gillade den nu. Å skönt med ännu en avlastnings grejj. hon är så söt å glad lill pippi =)

2009-03-16 @ 13:56:26
URL: http://johannaevina.blogg.se/
Postat av: Janna

HON ÄR SÅ SÖT SANDRA!

2009-03-17 @ 11:15:40
URL: http://jannabus.blogg.se/
Postat av: jennie

söt liten son du har =)

2009-03-20 @ 12:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0