Slö, Slöare, Slöast!

Idag är en riktig slöar dag!
Hade ja inte haft hundar så hade jag bara gått runt i morgonrock eller pyjamas eller nå annat myspys!
Men när man har vovve måste man ut titt som tätt så då orkar man inte klä på å av sej hela tiden, de
e nog drygt me ytterkläderna så här års ;)

Lillan har fortfarande Jättehög feber :( Hon ligger i sängen hela tiden å bara äter å vilar & sover korta
stunder i taget, så idag blire ligga i sängen hela dagen me henne, eftersom hon inte vill ligga själv ;)
Hon har de så mysigt nu då hon e sjuk, då ska hon ha lyx å va upppassad hela tiden ;)
Hon ligger i bara blöjan å myser me nallar å mystäcken överallt runt i kring hon *Sötsjuklingen min*
Men de e jobbigt, för hon e ju helt slö, ögonen bara hänger på henne å hon orkar inte nå annat
än å ligga ner, tur hon äter allfall :D

Så idag blire bara pizza som mat ;o) Ingen här som har ork å ställa sej å laga, de enda som orkas me
idag e hundpromenader ;)

Å ja som hade så mycke ja skulle få gjort/göra resten av veckan, blev inget av nåt!
Så kan de vara ibland, inte mycke man kan göra åt!
Får göra de nästa vecka iställe =) Alltid skönt när man har fullt upp, massor som måste/ska och behövs göras,
så slipper man bara sitta hemma å vara rastlös eller uttråkad! =D

Hoppas de e mycke bra på tv ikväll, eftersom de bara blir å ligga ; )
Unga Mödrar e de ju iallfall, de missa jag ju naturligtvis igår :(
Sen kanske de e Efterlyst om ja inte minns fel, nee jag vet inte vare
e för program ingen ide jag tror heller, för då blire bara fel ; )
Får zappa runt å kolla helt enkelt!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0