Skööön Torsdag :-)

Markus & Jag gick LÅNG Prommis me hundarna & vagn då han kom hit :-)
Riktigt skönt men lite småkyligt i luften... :)
Hann me å luncha me lillan åxo innan vi åkte, men sega som vi alltid är så kom
vi oss iväg för sent för å hinna me nå ärenden som vanligt :S SUCK
Såg Johanna glida me barnvagnen å solbrillerna då vi åkte in mot stan å i sista sekund såg
hon att de va vi, *Vinkevink* :-P

Följde me upp till Markus, där Pelle låg bakis på soffan å sov, hahaha :-P
Ammade å bytte blöja å stressade ner till Kajen där Carina & Theodor såklart
stog å väntade *Sen som vanligt vart jag* haha :-)
Vi gick en långpromenad längs strandpromenaden, kollade på ankorna, eller Theo kollade
"Titta" "Titta" "Där" "Där" Skulle ha haft me mej kameran idag, de hade blivit många härliga bilder :-)
Vi körde så tätt me vagnarna å knattarna höll hand å tittade kärleksfullt på varann hela tiden :-P
HAHA, så jävla söta!
Sen blev Theo hungrig så vi fick sätta oss på nå bänkar så fick han äta en banan :-P
Sen somnade min plutt, å då blev Theo grinig, haha :-)
Han ville titta på henne hela tiden :-P

Kändes som vi hann umgås typ 20 minuter, men vi gick i 2 timmar :-)
SUPERTREVLIGT VARE!
Nu äre min tur å åka till Carina å hälsa på nästa gång, å då ska vi åka på LEOS LEKLAND!
Hon bor ju i brännland, men har ändå inte ens varit in å kikat hur det ser ut där, så de ska vi
göra när jag åker å hälsar på nästa gång :-) LÄNGTAR REDAN NU!

Sönderfrysen gick jag upp mot stan för att möta mattias, all mascara hade runnit bort under
långprommisen, de va inte varmt kan ja lova, fyy fan va kallt de va å tårarna bara rann i vinden medans
man gick :S Brrrrr!

Träffade Mattias & i samma veva träffade jag på Kicki å Mathilda! :D Trevligt Trevligt!
Kicki med sitt sifferminne hade ju kvar mitt telefonnummer i huvet sen typ 10 år tillbaka :-P
Så nu ska vi ta å ses nån dag framöver, tror ja ska ta lillan å åka å hälsa på henne på
Umedalen :-P

Sen åt vi på Mac Donalds, Ken kom dit å satt me oss åxo :-P

Sen blev de buss hem till Holma :-P Maja VRÅLADE på bussen hela vägen hem, hahahahaha :-)
Tillome dom som satt längst bak ba: Vem är det som skriker så mycke!
Hon har såna röstresurser så de e fan inte klokt nånstans asså! hahahaha :-)
Hon tar i för kung å fosterland å slutar aldrig heller :-P SÖTUNGEN MIN!
Helt underbar är hon, allting e så himla lätt nu, de e aldrig jobbigt att ha med henne nånstans,
hon bara e så himla gullig å snäll va man än ska göra *MIN BÄSTA LILLA SÖTSAK*

Nu hör jag att Unga Mödrar börjar, å ja måste släppa in Nemo från balkongen, han står å skäller!

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi tack! :) Allt bra med er?

2009-03-26 @ 19:55:45
Postat av: Emilie

hihi tack! :) Allt bra med er?

2009-03-26 @ 19:55:56
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Johanna

näe hon kan inte sätta sej upp själv.. men idag på bvc så for hon upp i krypställning, men bara en gång, å ingen mer gång hemma efter det.. men det tar sej :P kram

2009-03-26 @ 20:58:28
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0