Sköönaste Måndagen på Länge!

Härliga Måndag! :-)
Lillebror kom hit vid 14 tiden å åt lunch med oss , Hemmagjord Hamburgertallrik, Riktigt Gott! :-)
Lillstumpan har varit gnällig idag, eller skrikig rättaresagt!
Hon ville inte äta nån middag, utan ville bara amma :S gahh!
Hur ska man någonsin kunna sluta, ja undrar de ja :-O

Han va väl här till 15 30 eller nåt :-)
Alltid lika kul å ha lillebror på besök, han e snällast!

Dagen & Kvällen har sprungit iväg... Hundarna har varit superduktig på promenaderna åxo, fast imorse va Nemo dryg, bara för jag lät mattias gå ut på sista medans ja va me en gnällig å skrikig liten tjej, så idag sa jag åt han att han inte får vara så hård i hand med Nemo, han går inte att handskas med sen då, han blir bara stark å störd!
Å vilken skillnad de blev, tillome Mattias erkände att han hade varit hård å haft typ dragkamp i kopplet med han, men när han märkte skillanden till att göra så som jag gör så kommer han nog å fortsätta me de :-)
Man vill ju ha en snäll å mest av allt GLAD hund!

Mamma kom vid 17 tiden, vi pratade å lekte å filmade lillan å va ute på prommis (så plutt fick sova i vagnen en stund eftersom hon var så gnällig/skrikig) å efter vagn promenaden + lite mat i magen så blev allting mycke bättre!
Hon verkar bara ha haft lite ont i magen :-(
Så kan de va ibland :-)
Skönt å ha mamma här hela kvällen!

Men jag har inte hunnit me att äta nån middag :-(
Har inte hunnit med att Klippa Mattias :-(
Vi skulle färga hår båda två idag å de hanns inte me :-(

Fattar inte vart all tid bara försvinner iväg.... :-S
Jag behöver mer tid för å hinna me allt man behöver vill å måste göra! :-)

Lillplutt har somnar, lungt å stillsamt här hemma för första gången tror jag, såhär tidigt iallfall :-)
UNBELIVEBLE!! Sköööööööööööööönt! Obeskrivligt Skönt!

Imorgon blire upp tidigt som vanligt, sen blire en stressig morgon, måste hinna me å klippa Mattias eftersom han ska på rättegång å ser ut som jag vet inte vad uppi håret!
Jag verkar slippa rättegången, såååå jääävla skönt!
Sen ska allt me lillan & hundarna göras på morgonen, matning, 2 prommisar m m m m

Sen så kommer lillebror å hämtar upp oss, så ska vi på arbförmedlingen först, sen lämna av mattias, så medans han e borta ska vi köpa hundmat å fara på banken m m :-)

Nu ska jag kolla runt lite på internet, smälla i mej en pizza bit, den första brändes nyss i ugnen efter att ha blivit bortglömd i typ 1 timme, så nu hoppas jag att denna klarar sej :-P hehe..Hungrig!
Sen ska jag raka vägen i säng, tänkte kolla på Grillad i sängen :-) Om ja orkar hålla mej vaken så länge dvs..

Puss Hej, Hoppas alla har haft en lika Undebart härlig dag som jag!! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0