SkalleBank!

*Lillan sover ute i Vagnen sen promenaden
*De blev ingen bra promenad, de blev bråk SUCK!
*Jag hade ingen halstablett i halsen å då kan jag inte va ute, ja döör av förkylningen då
*Har städat undan här inne av rang
*Pratat i telefon
*Suttit på internet lite
*Knaprat alvedon för skallen sprängs snart!

*Väntar på att liten ska vakna så ska hon få mat efter lite lekande å torr blöja sen ska ja kolla på teve å bara vara sjuk!

Just de ja, jag e BESVIKEN på Libero, de e nå fel på 5 ernas blöjer, tror jag, Liten plutt blir KNALLRÖD i rumpan av dom, å ja HATAR ju pampers å dom flesta andra märkena jag har provat, men de e inget å göra åt, för LIBERO kan hon inte använda nu mera, hon verkar inte tåla dom...eller hennes rumpa tål dom inte, så nu blire BLÖJMÄRKESBYTE ;)
Tips på bra märke?? Kom gärna me tips om du läser detta å har nån annan blöjsort än Libero! =)
Tacksam!

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Emilie

UTMANAD!



http://emilieasplund.blogg.se/2009/march/utmanad.html

2009-03-10 @ 21:21:54
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0