Sick Sick Sick!

Ush å fy för å ligga sjuk :(
Har ändå gått an idag, städat å plockat å gjort mat, promenerat hundar m m :S
Men nu e jag HELT SLUT!

Så nu önskar jag att jag bara kunde få ta på mej en pyjamas å bara lägga mej i sängen å krya på mej!
Men de kan jag inte, för fler promenader väntar, å lillan vill leka, inte ligga i sängen me sjuka mamman!

Men de får nog bli en tidig hundpromenad, å sen fåre bli teve i sängen resten av kvällen, nå annat orkas inte!
Orkar inte ens göra nån middag känner jag :S
De får bli nå varma macker eller nå annat lättgjort, för nå skräp e jag då inte ens sugen på :(

E bara sugen på å sova tills jag får vakna å va frisk igen :D :D
Hoppas inte de e värre imorgon bara, de orkar jag inte med!
Ja orkar inte vara sjuk nu juh! Åhhhh va drygt!

Ska nog kolla lite på Lets Dance ikväll, har ju som blivit lite roligare nu när Niklas å Laila e ett par :P hehe
Innan vare riktigt tråkigt å kolla ;)

Lillan har då inga känningar alls av sprutorna, de enda man märker av e två plåster (ett på varje ben) annars e hon hur pigg som hellst ;) Så nu e hon frisk igen, tur de bara va högfeber i en dag!

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha förra råkade ja skriva från mammas haha.. ska ordna en blogg åt FG imorrn om ja har ork :P haha mamma har en nu å :P

2009-03-06 @ 21:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0