Ny dag! ;)

Ush va jag känner mej sliten, sjuk å dålig idag!
Snoret rinner, ont i halsen, fryser som en gnu, lite småhostig och varm som ett element!
Im sick! :(

Lillan har vaknat titt som tätt hela natten, sen vid 9 klev vi upp!
Hon har fortfarande feber idag, men inte lika hög som igår, även om den e hög :(
Hon e snorig, de bara rinner hela tiden :(
Hon e jättehängig!
Men hon har ätit lite pure, sen ammar jag bara ;)

Idag ska hon inte få äta lika mycke som igår däremot!

Så de blir sammalika idag som igår, hemmakväll me mycke ligga i sängen å bara "vara"
Inte så speciellt skoj, men man har inte så mycke val!

Ska ringa å ställa in tiden för 6 månaders sprutan imorgon, eftersom hon e dålig!
Vill inte att hon ska gå ut förrens hon e frisk, å dessutom så blire bara extra jobbigt för henne
om hon mitt i allt jobbiga sjuka ska måsta gå igenom en läkarkoll + ta spruta!
Nee, de vill hon inte, utan jag får be om en ny tid då hon e sitt vanliga jag igen! ;)

Har inte mycke att skriva om, de händer inte mera än att jag sitter inne och springer ut me hundarna
mellanåt!

Har pratat me Carina idag, Theo har börjat gå nu ;) Underbart!
Hon har även börjat jobba, eller hon har jobbat 1 månad nu ;)
Duktiga hon!
Vi ska ses me barnen då lillan har blive frisk!
Ja ska åka ut till brännland å hälsa på, kanske traskar vi förbi nyblivna mamma Johanna åxo
å kikar på hennes lilla pojk :P

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0