Night blogg ;)

Godmittinatten!
Nyduschad å snörplig sitter jag här, gahh!
Går inte å sova då man e såhär snuvig å har ont i halsen :(
Huvva!
Lillan har somnat sen ett tag tillbaka, hon vill bara åt bröstet den lilla skurken, men
jag gav inte upp, utan envisades säkert över 30 minuter tills hon tillslut motstridigt tog
emot vällingflaskan ;)
Lika bra hon börjar vänja sej vid att snart vara stor flicka ;)
Nu kommer alla nackdelar me att man har ammat!
Även om de va skönt att göra de nu då hon blev sjuk!

Men ikväll hare varit mycke bättre, hon har kört runt hela lägenheten i full fart i sin lilla
bil :P Studsat över trösklar och mattkanter, kört över hundarna som ligger å vilar på
golvet m m ;) För liten lägenhet för hennes körande å fart ;)
Måste nästan ta me hon på nån gokart bana me gåstolen/bilen ;) hahaha

Jag e på väg isäng nu jag med, har bara varit så dålig på blogga nu då ja har
varit sjuk så ja tänkte skriva ett inlägg innan ja slocknar för natten =)
Lillan ska nog få ta sin 6 månades spruta imorrn iallafall, både för att då kan läkaren som
e där åxo undersöka henne & kolla febern m m
+ att nu då hon lix e sjuk å grinig så kan sprutan få göra sitt direkt så hon inte just hinner bli frisk
åsså kommer den förgrymmade sprutan å ger henne feber eller nåt sen ;)
Smart va?! :D

Nu vill jag att alla hennes tänder ska komma så man får slippa de onda å jobbiga hon har
när dom e på väg (för jag misstänker att de e dom som e på G) ser nästan ut som hon har ont inni mun!
Pillar sej me tungan hela tiden så som jag gör då jag har tandvärk ;)

Vet inte om jag ska gå me ner imorrn, för de första så känner jag mej sjuk, å för de andra så
sa Mattias som va ensam å tog 3 månaders sprutan me hon att inte ens han som inte e de minsta
spruträdd eller tycker de e obehagligt , tyckte att de va någe kul å se på!
Så mjaa, får se hur jag känner mej imorrn, vill vara me på ett sätt, på ett annat inte ;)
Samma me då ja åker till veterinär, vill inte vara me eller se, men ändå vill ja de :P
Fast iof. då dom gör dom illla så brukar jag hellst inte vilja va i närheten, för jag vill inte
vara den som förknippas med AJ AJ, å inte kan rädda eller hjälpa :P hehe Fjantigt ja vet!

Ingen kamera har jag kunna va iväg å köpa i veckan å inget annat har blivit gjort heller :(
Så nästa vecka ser jag framemot, då e nog både ja å lillan friska =)
Om inte mitt bryter ut som de alltid gör, å ja får bli sängliggande i 2 veckor typ å dricka
flytande mat å rasa ner i vikt..hmm (vore iof bra å rasa i vikt) men ja hatar å va så sjuk :S

Liten plutt har varit inne nu 2 dagar i sträck, tror vi ska hålla oss inne över hela helgen ;)
Lika bra så hon e helt frisk till veckan som kommer :D
Igår va hon sängliggande HELA dagen å idag har hon varit på bena :) hihi

Nee nu ska jag gå å krypa ner bredvid min lilla prinsesstjej!
*ÄLSKAR ATT SOVA MED HENNE* hatar när hon sover i sin egen säng!

Puss Hej! Gonatt allihopa ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0