Natti Natti!

Godkväll :-)
Jag älskar Linda Rosing Programmet, fast jag tycker hon e stel å tråkig å konstig på nå vis, kommer ihåg då hon va me i Big Brother, då va hon en helt underbar person, men vad har hänt med henne nu, hon e ju stel som en pinne, skrattar nästan aldrig, hon får ju ta för sej lite mer tycker jag :-)
Prata mer å bara vara sej själv, vem eller vad är hon egentligen..Hon visar ju INGENTING!
Å Hugo är lika snygg som vanligt!

Lillan min har sovit max 45 minuter sen kvart över 9 imorse, helt galet!
Hon somnade vid halv åtta , men vaknade vid halv nio igen å va pigg som en lärka!
Nu ligger hon i sängen å e jätteledsen, skulle önska att hon efter en hel vaken dag kunde sova hela natten :-)
Åhhh va skönt å välbehövligt de skulle va :-P

Jag har nyss ätit Kyckligmacka med Vitlöksdressing, gurka, tomat & sallad :-) Mmmm va gott de va!
Jag har lite huvudvärk, men inte så mycke...
Jag är lite trött, så jag ska nog inte sitta uppe så länge till :-)

Gud va mycke premiärer de e på massa program nu, Underbart!
Tycker de har varit riktigt dåligt me bra program på senaste, men nu kommer dom snart :-)
Fast då gäller de att hålla reda på dagar å tider m m , vilket jag är sämst på!
Men jag får skriva ner de i almanackan å gå å kolla varje dag :-) Smart!!

På tal om almanackan, vi har en slitz almanacka :S så bedrövligt hemskt!
Ja har undrat många gånger va mamma mfl tycker då dom kommer hit på besök, så hänger de värsta nakna tjejjerna me jättebröst på kylskåpet!!
Ingen har då sagt nåt :-P
Bara jag, jag stör mej jättemycke på den! Eller gjorde, nu tänker jag inte på den, nu ser jag bara dagar å datum, men först vare svinkonstigt å ha den där, i ett familjehem, nee de passar ju inte riktigt in va?! Tycker inte jag iallfall :-)

Sov Så Gott I Natt...Imorgon Ska Lilla Gumman & Jag På Stan^^

Kommentarer
Postat av: chanto

sv: jo vi har köpt semper magdroppar och håller på att testa det.

vi hade kunnat låna vagga av en kompis. men jag är så rädd att han ska bli fast vid det och då skulle man inte kunna dra nånstans utan vagga. så jag kör med barnvagn och gunga honom i det. hehe.

men tack för tipset.

2009-03-18 @ 07:54:13
URL: http://chanto.blogg.se/
Postat av: Josefin

Bra blogg! :D

Kommentera gärna tillbaks är du snäll :P

2009-03-18 @ 15:56:43
URL: http://jojjisen.blogg.se/
Postat av: Emilie

Tack gumman! :) Ja, det gäller att vara bestämd och inte ge upp. Och nu har det ju gått jätte bra i två nätter :) Allt bra med er då? Lust att ses nån dag? :) Kramar

2009-03-18 @ 20:15:53
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0