Min stackars liten :(

Guuud vilken slitsam dag :S
E helt slut med!
Nu äre grin å gnäll å grin å gnäll :(
Stackars liten!

Hon e kokhet hela hon, trots att hon bara fått ha blöja hela dagen...
Febern har fortfarande inte gått ner nåt :(
Ja hoppas verkligen hon e bättre imorgon!

Lisa min kompis sms ade förut å berättade att hennes gamla hus (som ja tittade efter då ja å johanna va ute på rundtur i Holmsund) nu e målat gult, så de va inte konstigt att ja inte hittade de!

Hon kommer snart upp till Umeå å hälsar på, så då ska vi passa på å umgås ;)
Saknar henne jättemycke :(

Sitter å småkikar på nå smutsprogram på trean ;) Men jag e trött å dåsig å känner mej sjuk, å lillan bara skriker å skriker, så de e nästan omöjligt å fokusera på nå annat än henne!!

Nu ska jag gå å göra mej nattklar! Å hoppas på nån timmes sömn inatt ;)

Godnatt Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0