Kvällen som varit ;)

**Fy såå slut jag är i kroppen och huvudet

**Har varit ute på 2 promenader ikväll med min lilla familj thule nemo & lillan ;)

**Ätit kyckling uncle bens (som blev stark som s***n) & ris Gott!

**Sen har jag lekt å lekt å lekt å lekt med liten plutt, hon har vägrat somna sen klockan 22, då fick hon välling, men vägrade somna :( Hon verkligen älskar att vara vaken den lilla busungen! :P hihi

**Har pratat massa i telefon & suttit på nätet korta stunder + Kollat lite på teve, man kan inte göra så mycke annat än underhålla lilltjejen, märker hon att jag fastnar i teven en längre stund så visar hon de :P hehe

**Mattias kom hem sent som attan!

**Så vi har varit själva hela dagen ja å lillan å hundarna, Mys!! =)

**Imorgon ska jag med lillebror på maxi å handla ;o)

**Nu ska jag gå å göra mej nattklar snart, Sov så gott!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0