Idag ska vi umgås me Carina å Theodor!

Snabbbloggande :-)
Vaknade vid halv åtta imorse :-)
Klev upp å bytte blöja å klädde lilltjoppalisan min :-)
Sen blev de gröt frukost me fruktpure!
Sen hare vari massa lek å är fortfarande :-)
Mattias tog ut hundarna på morgonprommis :-P

Carina Sms ade å sa att hon hade fått sluta tidigare idag, så egentligen skulle hon komma hit klockan nio, men
vi bestämde om efter många om å men att de skulle bli så att hon åkte hem å hämtade Theodor istället så ska vi ses
med barnen nere på stan istället :-)

Så nu sitter jag å väntar på lillebror som ska komma hit närsomhellst :-)
Så ska vi ta hundarna & lillan å gå ner på banken så han får hämta ut ett nytt kort, lika bra å göra de här i Holmsund, de e aldrig nå folk på banken här ju :-P
Fast nu i skrivandets stund så har jag för mej att dom öppnar 12 :-( Åh nej!
Då blir allt fel..Jaja vi ser väl, vi ska iallfall gå me vovvarna en sväng åxo, så dom klarar sej tills jag kommer hem senare i eftermiddag :-)
Sen ska älsklingen få lunch åxo, sen bär de av in till stan, på af! :-)

Sen Möta Upp carina å theo!

Ha en bra dag!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0