Godmorgon :-)

Har sovit riktigt dåligt inatt, somnade inte ordentligt förrens klockan var 04 inatt, så de blev inte många timmar :S
Halv nio vaknade lilla pluttan & ville inte somna om, lika bra de, så de inte blir nån ändring på hennes nya tider :-)
Äter som en häst gör hon nu åxo, har ammat henne 4 ggr inatt :-)
Nu spruttar hon runt i gåstolen som en tok medans jag sitter här =)

Har JÄTTE ont i min hals idag :( Kan knappt svälja :S
Aj, Aj...Gnäll Gnäll, men de gör svinont!

Strålande väder ute idag åxo, men va hjälps de när man mår som en halvdöd kråka!
Skulle vilja gå å grilla eller ta nån promenad i solen, men jag känner mej inte pigg på de :-(
Skulle egentligen åka in till stan idag, men de orkar jag heller inte, sen skulle ja åka me mamma
å göra massa ärenden åxo, men jag ska skriva ett sms till henne att jag inte orkar de idag heller...

De enda jag känner för å göra idag e ligga i sängen å kolla på teve, men de går ju inte när man har barn heller.. =)

Nee nu ska jag gå å göra mej en kopp te, sen ska liten plutt få gröt & pure :-)
Sen ska jag lägga mej å vila med henne när hon ska sova...om en timme eller två...

Puss Hej...Skriver mera senare idag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0