Gevalia!

Har fått gjort ganska mycke idag :-)
Markus kom hit åxo, sen åkte vi ut till Stöcke å släppte hundarna, dom blev sååå lyckliga! :-)
Nemo löpte som aldrig förr, men Thule kan inte springa längre :-( Han e 97 år i människoår, så de
e inte så konstigt att han bara vill lunka numera...Han har nog inte lång tid kvar här på jorden :-( Snyft!

Fick Gevalia besök, om de vill jag säga...Ingenting vill jag säga, säger jag inget så har jag ingenting sagt!
Ändå jävligt irriterande!

Har funderat väldigt mycke idag! Om livet! Om allt! Mmm :)

Min brorsa e den bästa, han finns alltid där, lyssnar, förstår, ställer upp, bryr sej & han e en av mina bästa vänner!

Nu kollar jag på Rosing! Men snart e de slut :/ va ska jag då kolla på?!

Annars hare varit en bra dag, lillan har varit en ängel, ätit å sovit jättebra hon e bara såå go min lilla pingla! :-)

E piggare än vanligt , ju tidigare man kliver upp desto mer orkar man tror jag :D
De e nice!

Hundprommis & Bad sen äre sova!

PUSS HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0