Fy faan :(

Jag fryser fast de e typ 27 grader varmt här inne :(
Har hur mycke kläder som hellst på mej, ändå e jag isfrusen!
Har hurven i kroppen hela tiden...
Snoret rinner, får snyta mej var femte minut, har huvudvärk som aldrig förr, nyser stup i kvarten å kan knappt svälja å e HÄNGIG!

Orkar leka med lillan max 30 minuter sen orkar jag inte mera :S
Hur klarar sej en ensamstående mamma såhär sjuk med ett eller flera barn??
De går inte!
Å lilla JennaMaja blir jätteledsen och skrikig då ja inte är med henne exakt hela tiden!

Mattias tar hundarna idag som tur är!
Han får även mata lillan å ha henne mest hela tiden :S
Jag vill bara somna, å vakna upp när jag e frisk!
Orkar inte me å va såhär sjuk, å värsta fina vädret är det ute åxo!

Åhhhhh, stackars mej!

Nee nu ska jag krypa ner under en filt på soffan å försöka somna en stund!
Ja e mer eller mindre halvt döende!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0