Fredagkväll :-)

Det är helt otroligt, min lilla dam kan inte ha mycke till sömnbehöv alltså!
Hon somnade idag när vi åkte bilen till pappa, men sen har hon varit vaken ända sen klockan 12.00 idag till nu, en timmes sömn på hela dagen :O
Är det möjligt när man e så liten som hon?
Förstår inte hur hon orkar....
Somnade direkt gjorde hon, hon va för trött för att bli ledsen ens...Märkliga lilla barn, nehe, när man talar om trollen :S
Nu vaknar hon, jätteledsen!

Fast Mattias gick till henne :-)
Jag har ju varit me henne hela dagen idag, så nu får han sköta de där å jag vila å vara me mej själv!

Idag har jag haft leggings å långlinne hela dagen + kvällen, va tilloch med ute på sista promenaden i de :-) Svinvarmt, de känns att våren e på väg *HÄRLIGT* wheeeii!!

Jag är uttråkad inombords, livet har blivit så enformigt :S
Hundpromenader, lek och sköta lillan, laga mat, städa, hitta på nåt då å då sen inget mer :S
Jag vill & behöver att de ska hända nåt mer än så... :-)
Jag vill åka bort lite överallt, kunna gå ut å festa å träffa folk nån kväll, åka utomlands, runt i sverige m m
Så jag hoppas att sommaren har mer att erbjuda än vad vintern har haft!
SKA då iallfall till Sthlm å gå på grönan + skansen!!

Men bara för att man har barn nu så behöver man ju inte sluta hitta på grejjer, va kan man göra?! :-)

Trött å Slut me är jag, ska gå isäng innan elva ikväll, sååå skönt och välbehövligt!

Nu ska jag sätta mej å kolla om de finns, Nu vaknar hon igen å gallskriker :-(
Ska sätta mej å kolla om de finns nån billig stuga man kan hyra någonstans, kanske åka till i påsk?! :-)
Med både hundar & barn å bara slappna av å hade gott!
Ja fyller ju år nu till påsk åxo, så de skulle ju passa perfekt!

Puss Hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0