Fraiday!

Har varit hos brorsan inne i stan hela dagen :-)
Dom satt å lirade tevespel å va allmänt osociala mesta delen av tiden :-/
Sen gick ja ner på stan :-P
Sen storhandlade vi på ica gourmet! Massa Gotta! :-)

Men återigen har det inte hunnits med att laga middag, de blev en korv på bussen in till stan
imorse, sen mackor då vi kom hem efter hundprommisen, sen hare vari fullt upp :-S
Men jag har ätit så mycke chips å dip å godis så jag känner mej inge hungrig alls! :-)

Har bara ammat 1 gång idag med :-) Övriga mål äter hon annat!  *Stor tjej*
Försökte nyss gå å söva henne me välling, men hon verkar fortfarande mätt efter en ganska så sen middag
med spagetti å köttfärssås så hon drack nästan inget å va inge trött heller så nu sitter hon å leker medans jag
bloggar lite :-P
Skumt att hon inte e trött, hon vaknade ju 07, fast enligt mattias va hon vaken redan vid kvart i sex i morse, men
då vaknade inte jag :-P hehe...
Sen sov hon en halvtimme hos brorsan mitt på dagen, sen har hon inte sovit någe mera på hela dan :-P
VAKENUNGE e va hon e! haha :-)

Men jag e pigg å mår superbra idag, så de gör inge, hon får såå gärna vara vaken länge ikväll, så
får jag mycke tid å mysa me henne, hon är så underbar så ja kan inte få nog, allt e jobbiga skrikandet e
snart puts väck å nu njuter jag av varje sekund me henne!
Har jag ju iof gjort innan åxo, men de va helt annars, för då va hon helt okontaktbar å man va så trött
i huvudet så nee de går inte att jämföra!

Ska nog Amma henne sen då ja ska lägga hon igen, de e mysigt å amma!
Ja känner nu att jag kommer sakna de riktigt mycke, så ja får skynda skaffa mej
ett syskon till henne så ja får amma igen :-P
hehe..
Neemen, de e jobbigt men de mysiga går inte att komma ifrån :-) JAG ÄLSKAR ATT AMMA!

Syrrans bebis ska heta EMMA, de va tydligen Max som hade bestämt de, dom hade ingen aning
om va hon skulle heta, men så sa han att han ville att lillasyster skulle heta Emma så då ska hon
få göra de, ändå underbart att han får bestämma tycker jag! :-)
Först ville dom Saga, men malin gillade inte de, me tanke på arboga barnen max & saga!
Så nu äre en Liten EMMA :-) Huuur söt som hellst e hon!

Har inget värt att skriva känner jag, så ja ska säga godnatt å adjö för ikväll!

Ha en trevlig fredakväll!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0