Fått Massa Gjort idag! :-)

Hela dagens bravader blev ändrade :-P
Men de blev en ännu mera underbar dag :-)
Markus kom vid 12 tiden, så åkte vi in till stan hela högen!
Rättegången blev uppskjuten till imorgon!
Så vi åkte upp till BARNENS HUS först å handlade lite grejjer till LillMaja :-P
Leksaker, Badleksaker, Mat tallrikar & skedar & Vällingflaskor + ett par SOLGLASÖGON! hahahaha :-)
Rosa Solbriller, Hur söt som hellst är hon såklart i dom :-P

Grabbarna försvann inne på BH, så ja passade på å plocka en påse lösgodis :-P Sen gick ja å letade efter dom,
då har dom fastnat vid nå teve spel, där dom står å test spelar för fullt  :-)

Sen åkte vi till WILLYS å handlade lite :-P
Sen blev de FRASSES, Mums va gott! :-P
Plutt satt nöjd i matstolen å lekte me lite olika frasses tillbehör hela måltiden, hon e såå duktig på å va me överallt nu när hon e tyst, eller inte skriker iallfall :-)
Fattar inte att jag stog ut förut, eller ja va ju tvungen, men hur orkade jag befinna mig utanför lägenheten egentligen?
Samma där, va tvungen å julhandla m m , men fyyy vilken plåga de va :-S

Sen blev de LANTMÄNNEN, där vi köpte 2 säckar hundmat :-)

Åkte å släppte hundarna me lillebror :-)

Sen har jag vikt in tvätt, Röjt undan å packat upp de vi handlade & försökt få Maja å sova lite, men de blir att hålla henne vaken till läggdax ikväll :S
Kämpigt, inte för henne men för oss! :-)
Hon älskar sina nya leksaker :-)

Nee nu ska jag gå å ha lite playtime me plutting, blir nog en tidig kväll ikväll :-)
Ska upp ännu tidigare imorgon å åka in till stan!

Så ikväll blire varm choklad å limpmackor med ost *BÄSTA JAG VET* Alltid lika gott!
Sen massa teve såklart! Mitt favvoprogram!
Åsså sista prommisen me vovvarna!
Liten ska få bada åxo, så e hon nog helt slut efter badet å kan dricka välling å somna som en sten :-)

Ska försöka klämma in en träff me Carina Torsdag eller Fredag åxo, om ja hinner, har tusen miljoner saker å stå i, men annars tar vi de nästa vecka :-P

Puss å Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0