Ett under har skett!

Min älskade lilla flicka somnade efter bara 10 minuter!!! :D :D :D :D
UTAN Skrik!
Eller hon skrek då ja la ner hon i sängen, men så tänkte jag att hon kanske
e så som min mamma berätta att min lillebror va då han va liten, han va otrygg
å kunde aldrig somna om inte mamma eller pappa låg bredvid å de verkar
vara de, hoppas jag!
För då äre slut på allt jobbigt med sovandet!
De funkade idag! :D Fast man får ont i ryggen av att hänga ner i barnsängen rör man sej
så skriker hon!

Nu ska jag sova strax! =)
Puss Godnatt å Hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

De va så jag fick ryggskott för nån dag sen när ja skulle stå hängandes över Evinas säng :S tur de gick över snabbt :P Hoppas hon sover bättre nu =)

2009-03-16 @ 08:44:47
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0