....

Har sovit svindåligt inatt!
Är fortfarande trött som tusan :-(
Gick ändå å la mej svintidigt igår, men de hjälper inte, man får inge mera sömn för de :-(
Huvva!!
Vill Soooova!
Badade med lillan igår innan Rosing programmet, man får inte många sekunder i duschen själv, haha :-)
Hörde ifrån teven att de va påväg å börja, så jag lyfte upp lillan å la henne invirad i massa handdukar på
skötbordet, hoppade i badet snabbt som tusan, för att snabb shamponera in mej å tvåla in mej å sånt :-P
Hann inte mer än landa i badkaret så började hon skrika, så de va ba å snabb skölja av sej å shamponera in sej å
skynda sej upp å snabb ta på lillan som galet gallskrek pyjamas å blöja, sen skynda ut me henne skrikande på armen å göra välling, snabbt vare klart å inte förrens vällingen va i munnen blev hon tyst :-P Poh!

Idag ska jag slöa hela dagen, e så trött trött trött trött!!!!

Skulle egentligen in till stan, men jag va för trött imorse :S

Från de ena till de andra, Det finns inge tråkigare än å läsa korta blogginlägg!!!
USH! Så bedrövligt tråkigt de är!
I en blogg vill jag läsa om tankar, händelser, funderingar, vad som händer å sker i vardagen m m
Lååånga inlägg, för när man väl ska läsa en blogg så finns de inge tråkigare än å läsa ba :
Idag ska jag till frisören, hoppas det går bra!
Mfl. orkar inte dra upp massa, finns tusentals!

Nee fy, långa personliga ska de vara! :-) Enligt mej iallfall :-)
Sen finns de säkert som som tycker de e kul å klicka in sej på en blogg å läsa :
Nu ska jag ut med hundarna i finvädret!
Eller
Nu ska jag spela bingo lotto, önska mej lycka till!
Eller
Osv....

Hade vela skriva mer om de där, men nu måste jag gå å byta blöja å lägga lillan så hon får vila förmiddag :-)

Puss Hej!...Nu blev de bråttomt:-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vet inte vad ja ska plugga, men nå jobb orkar ja mej inte på :P haha.. fastän de skulle va skönt å få mer pengar än att gå på soc.. men de känns som friare med skola, då kan man ju plugga massa hem o.s.v =) Vad ska du göra när ledigheten är slut? Hur länge är du ledig förresten? jag har tagit till sista augusti, å då har ja ändå typ 70 dagar kvar att ta ut sen =)

2009-03-25 @ 18:29:09
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0