.....

Satt precis å fundrade..
Kollade på Dr Phil imorse, å såg massa människor som har olika problem å kände att vissa stämmer så bra in på mej.
Jag har gått hos 2 eller 3 olika Psykologer, men ingen har hjälpt mig med de jag egentligen har problem med känns det som...
Första Psykologen jag gick hos gick jag hos för att jag fick Panikångest, bland de värsta jag har varit med om i hela mitt liv! Ush va obehagligt, ja fick de för att jag kände att jag alltid behövde finnas till hands för allt å alla med mera, tillslut så orkade jag inte mera, min kropp sa ifrån så tydligt så de nästan va obehagligt, eller nästan, de va obehagligt, värsta känslan jag har varit med om i hela mitt liv.

Nu blev jag störd i mitt skrivande, å som vanligt så låter jag mig störas, å de e just de jag känner att jag har problem med nu, Jag tänker aldrig på mej själv, vad jag vill, vad jag känner, vad jag tänker m m
Utan alla andras problem äter upp mej, jag tar på något konstigt sätt på mej alla andras problem och får för mej att de e något jag borde kunna göra något åt, sen går jag runt å mår dåligt för att andra inte kan må bra!
Svårt å förklara, å nu blev jag som sagt störd i skrivandet flera gånger & hela tiden så jag ska (som vanligt) inte göra som jag vill (sitta kvar å skriva klart de ja hade tänkt skriva) utan gå iväg å vara fika sällskap =)

Sen ska jag väcka upp liten plutt som somnade efter å bara ha varit vaken lite drygt en timme =)

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja, den här höj och sänkbar, men när den är som högst är den ändå jätte låg, så evina måste hoppa för att ta sej fram =/ Dom ska ju kunna höjas jätte mycke.. helt värdelöst, med tanke på att jag köpte den sprillans ny oxå.. får köpa nån skrotig nu, för ja har inte råd med en ny igen, men huvudsaken är ju att dom tar sej framåt åt alla håll och att den kan höjas så pass mycke att dom knappt når ner.. kram

2009-03-14 @ 09:56:27
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0