De blir en tidig kväll för oss ;-)

Håller på å försöka hålla min lillgnutt vaken nu tills hon ska få sova för natten :-)
De e riktigt slitsamt, för hon e sååå trött!
Å jag e helt slut, blir nog en riktigt tidig kväll här hemma ikväll!
Ska ut på sista hundpromenaden nu strax, redan nu! GALET!

Men jag kan inte göra annat :-P
Lillan sitter redan i pyjamas, hon har varit duktig idag å ätit vanlig mat å bara ammat 2 ggr :-)

Nee, nu vill min lilla älskling inte att jag ska sitta här mera, så jag ska försöka underhålla henne mera, så får mattias
ta hand om hon medans ja går ut me vovvarna :-P

Ska ta mej ett bad då jag kommer in, innan jag studsar isäng åxo, hoppas jag kan somna
inatt bara :-) Skulle ja lägga mej nu så skulle jag somna direkt iallfall!

Imorgon ska jag iväg me markus ut till pappa, å kolla på nybygget å ge han resten av födelsedagspresenterna, haha :-) vi e inte snabbast i stan me presenter ja å min bror, de va ju bara 2 månader sen han fyllde år nu :S bedrövligt seg!
Hoppas bara jag mår bättre imorrn, har svin ont i halsen :-( Stackars mej!

Sov Gott sen! Nu är lillan å knappar på alla dataknapparna, Adjö!

Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0