Då vare Måndag igen ;)

Här sitter vi, ja å lillan :o)
Thule å Nemo ligger på golvet bredvid ;)
Vi har haft en skön morgon
Klockan ställs numera alltid på 08.00 men jag orkade inte kliva upp utan låg till 08.45 TRÖTT!
Lägger mej på tok för sent om nätterna, måste bli ändring på de! ;)
Men de kommer, man ska inte ha så bråttom me allt :-P haha

Nu hoppas jag att liten ska vilja somna en stund snart så ja får göra mej iordning lite å få lite gjort här hemma ;)

Blev inge stan för mej idag, orkade inte...De blir på Onsdag, Torsdag, Fredag jag åker in å hjälper han ;o)
Tre härliga dagar inne i stan ;) Lovely!
Fast jag e fattig så jag ska inte unna mej eller lillan nåt :(
Ja kanske köper en trisslott å hoppas på att jag vinner 3 miljoner, men de e åxo allt!
Ja vill vara RIK!

Frukost har jag heller inte orkat äta, mer än en chokladkaka & chips! Nyttigt nyttigt! :-)
Måste skärpa mej me sååå mycke saker, men allt tar sån tid för mej, ja e inte snabbast i stan, verkligen inte!

Nu ska jag underhålla liten, hon krafsar å knapprar på knapparna här å ska åt musen så de går knappt å skriva :P *Sötnöten min*

Puss Hej, å ha en Skön dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0