Bilder å Sjuklingar ;)

Jahapp, ännu en sjuk dag :(
Vaknade 07 imorse, å va dåligare än dåligast!
Lillan har varit jätteskrikig inatt å de va inte så konstigt, eftersom hon hade 38.8 graders feber imorse
Å jag hade 38.2 då ja behövde hosta å inte kunde hålla in hostan mera, men de räckte för å veta att jag
har feber ja me :(
Både jag å Lillan snorar å hostar å är allmänt hängiga :(
När ska man bli frisk egentligen :S
De värsta av allt e att de e mattias som har smittat oss, och han har varit sjuk exakt en vecka nu
å är fortfarande snorig och förkyld :(

Tycker så synd om lillan som inte får va ute nåt, bara vara inne i den här lägenheten som känns
smittad av massa sjuka baciller :S huvva!
De blir storstäd när man frisknat till, me torkning av golv å sånt, vädra, städa ut de sjuka ;)

Känns inte som nån måndag idag heller, utan mer som lördag eller söndag :P
Liten plutt har nyss somnat!
Å ja väntar på att mamma ska ringa å säga att dom har kommit hem välbehållna från Thailand =)
Typiskt att jag ska vara sjuk, vill ju att hon ska komma hit å visa va hon har köpt ;) hihi
Ska nog fota hon å lägga ut en bild på henne så får ni se hur brun hon ha blive, hon brukar alltid
vara pepparkaka ;) hihi

Vi ska göra massa barnmat å frysa in då hon kommer åxo, har jag bestämt ;)

Nee nu ska jag snart kolla på VÅRA BÄSTA ÅR! =)
Känner mej lycklig men sjuk idag :P
Skum känsla =)

Här kommer lite bilder....Då Lillan va me på Kinarestaurang förr förra veckan eller vare nu va :P
+ 2 sjuklingsbilder från idag ;)


Isnt She lovely ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0