Bedrövlig Natt!

Sov riktigt dåligt inatt!
En trött liten Maja somnade redan 20.00 igår kväll :O :O
Vaknade 21.00 å gallskrek ca 45 minuter, somnade om å vaknade var 5 e minut i ca 1 ½ timme tills hon äntligen somnade för att sova för natten :-) Sen vakna hon vid 00.00 å va omöjlig att söva, så då fick de bli välling, sen somna hon om igen, å efter de har hon vaknat säkert 10 ggr å då orkade jag inte kliva upp å göra välling utan då ammade jag varje gång, va för trött för å bråka med henne å få henne å somna så de blev matning :-P

Trött som en gnu vaknade jag av lillmaja vid 8 tiden imorse, tror hon hade lega vaken ett bra tag innan :-P

Klev upp å tog hundarna på prommis :-)
Gjorde mackor till mej å Mattias då ja kom in :-)
Lillan fick Gröt + Pure & Dryck!

Har rensat bland Majas kläder, packat bort de som e för litet och ordnat till lite i hennes klädröra, så nu är det ordning!

Har försökt ringa Markus hela morgonen, men han sover nog :-( Vi skulle ju göra massa ärenden idag, eller han skulle å ja skulle åka me :-P Men de verkar bli uppskjutet :-) Fast de gör inge!

Nu ska jag amma liten, sen blire prommis me vagn å hundar , de e faktiskt riktigt skönt väder ute idag :-)
Även om de inte e sol :-P

Ikväll kommer mamma hit , ska bli såååå skönt! :-)

Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0