Äntligen har hon kommit till världen! :-)

Fick just ett SMS, Jenna Majas Kusin har äntligen kommit till världen! :-)

Så nu har hon två Kusiner i Sthlm :-)

De slutade tydligen med Snitt, så de ska bli spännande å höra hur allt gick, vad som hände m m
När syrran orkar prata :-)
Kul å få veta allt om snitt åxo, eftersom jag undrar hur man ska göra när man ska skaffa nästa barn?!
Föda vanligt eller göra kjejsarsnitt?!
Amma eller ge ersättning?!
m.m

Så nu ska jag fråga ihjäl mej :-) hehe..
Jag undrar va hon ska få heta nu, å jaa ja undrar massa, vill prata me henne Nuuuu! :-)
Hon ser iallfall exakt ut som Max då han föddes, en kopia!
Så de blir en blond liten emil i lönneberga av henne :-)
3300 vägde hon å va 52 lång :-)

Nu tappade jag bort vart jag va nånstans...
Lillan har inte riktigt somnat så jag springer mellan :-)

GRATTIS MALIN & ROBERT & LILLA MAX SOM HAR FÅTT EN LILLASYSTER :-)

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0