Utomlands!

VILKEN VÄRME ! !
De kändes som ja gick på gatorna i Turkiet imorse, sååå j*la varmt !
Stiiiiking hot :-)

Idag blire en heldag ute, vare blir för aktiviteter de vet jag inte än....Men ute ska jag vara mest hela dagen :-D

Sov inge mycke alls inatt, men tack vare vädret e jag hur pigg som hellst ändå :-P
De kommer väl mot kvällen, lär däcka tidigt ikväll :-)

<Tack Johanna & Malin för att ni förstår mej & att man ibland utan att mena de, "skrämmer"  /  får barnen att gråta, kan vara att man toalocket smäller för högt när de går igen, dammsugaren som går igång, mixern m m>

De va nog bara nån avundsjuk människa som skrev den där kommentaren, nån som tycker om att vara elak mot människor för att hon/han känner sig lite bättre själv av det.

Puss Hej !
Hoppas alla mina Underbara & Snälla bloggläsare får en helt underbar dag i solen <3

Kommentarer
Postat av: susanne

Hejsan Sandra! Du känner inte mig men vi har en del gemensamma vänner från Örebro. Det var genom lontas blogg som jag hittade hit. Min dotter Erica har pratat om dig och därför bestämde jag mig för att läsa. Du har gett mig många skratt ska du veta, jag minns själv hur det var när jag fick mitt första barn för 25 år sen :)

Du är jätteduktig tycker jag och du kommer få en fin trygg dotter, det kan jag läsa mig till.

Keep up the good work

kram från suss

2009-06-24 @ 20:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0