Torsdag! :-D

Tidigare idag va jag , markus & maja på willys å handlade lite :-D
Lillgumman ääälskar att åka kundvagn :-P hihi...

Sen gick vi ut å motionerade i 45 minuter utan hundar, så man kan hålla tempot :-P

När vi kom in gjorde vi Tacos! SVINGOTT :-P
De blev riktigt gott ! ! !

När Maja hade vaknat och ätit middag gick vi ner till stranden å lekte lite å hade en liten minnesstund för Finaste John!
Tände ljus & skrev hans namn i sanden, hoppas han var med oss!

Hundarna va ju såklart åxo med, så efter nån timma gick vi ut på långprommis, sen hem å lekte lite, sen fick gnutt bada sen välling å sova :-P
Hon somnade direkt hon hade ätit upp vällingen ;o)
SÖTNOSEN MIN!

Fick nå tragiskt sms om nåt skitsnack, men eftersom jag håller mej långt borta från de tragiska livet där skitsnack
fortfarande befinner sej så orkar jag inte ens bry mig!
De va riktigt lågt !

Nog om de, här kommer lite bilder :-D


Den fina utsikten Med klarblå himmel, älskar att sitta där nere :-D


Initialerna, Till minne av dig bästa John Sahlen !


Vid vattnet : John Sahlen , Vill inte att det ska vara sant :(

Dina Fotsteg Syns inte längre, men du finns kvar ändå...Du lever vidare i Minnet & Hjärtat!
Du har fyllt så många hjärtan med kärlek , glädje och lycka....
Nu har så många hjärtan blivit fyllda av sorg!

JAG HAR FÖRLORAT EN VÄN SOM ALDRIG GÅR ATT ERSÄTTA..... :-(

Rip Älskade John!


Mitt liv <3

Puss Hej!





Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, det har gått 4 år.. Men det känns inte så länge sen.



Jag beklagar sorgen!

2009-06-20 @ 20:00:22
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Ja, mamma säger det också :D

2009-06-20 @ 20:00:53
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0