Tårar i Oändlighet!

De va en jobbig natt inatt, alla mina tankar gick till John!
Tänker på alla minnen vi har tillsammans....
E glad att jag fick ha en sån underbar person i mitt liv!
Men de gör så ont att veta att han aldrig mera får vakna upp!
Alltid är det dom finaste människorna som inte får leva :-(

Jag vet att du vet hur mycke jag tyckte om dig!

Ska gå ner på stranden idag & ha en egen minnesstund för dig John!
Kom dit då....Va hos mig när jag tänker på dig, trösta mig fast jag inte ser dej!

Svårt att tänka på nåt annat just nu....
Vad jag än ser/gör så tänker jag på dig!
Jag trivdes så bra i ditt sällskap!
Få personer kan få mig att må så bra som du!

VILA I FRID ÄLSKADE VÄN DU KOMMER ALDRIG NÅGONSIN GLÖMMAS BORT!



Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag vet... :(



Hihi tackar! Ja, det var skönt att man äntligen fick ses! :)

2009-06-18 @ 11:54:50
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Iss

Sv: Ja, nu äntligen händer det :-D Nu är bebis på G :-) Kramar!

P.S. Förstår att din förlust är jobbig! R.I.P!

2009-06-18 @ 13:31:55
URL: http://almberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0