Stugbilder :-D

Har haft ännu en underbar dag i stugan! :-D
Vi åkte dit tidigt idag & kom hem bara någon timme innan Maja skulle sova *Otroligt skönt*

Vi har suttit å surrat & solat & grillat & lekt med Maja :-)
Tiden sprang iväg å vi hann inte riktigt med allt vi hade tänkt att vi skulle göra, men jag lär spendera en heldel tid i stugan i sommar, åka båt å fiska å bada å måla å sola å umgås :-D

Majas NYA tider fungerade lika super idag!
Jag älskar dom!
Hon älskar dom!
Önskar jag hade bytt tidigare...=)

Enligt Pia ska de här varma vädret hålla i sig i minst en vecka till, MINST..Gahhh..Jag är helt slut efter bara dessa dagar juh! :-P

Mattias kom förbi här en sväng ikväll åxo å lämnade lite grejer han hade köpt till Maja, blöjor, batterier till hennes älskade Björne, Skötlappar & uppladdningsbara batterier till min kamera + en leksak!
Så Maja lär bli glad imorgon när hon vaknar :-D

Pappa & Pia hade köpt lite kläder & en sommarkeps + leksaker till Maja! :-D

Här kommer lite bilder från stugan idag :-D
Fotade inte så mycke eftersom sämst batterierna jag hade tog slut på 2 sekunder :-(


SommarFINA Maja ute å vandrar me morbror markus innan vi skulle åka imorse :-D


Utsikten från framsidan i stugan :-P


Utsikten från baksidan..*Eftersom allt är nybyggt så har gräsmattan inte
såtts färdigt ännu, sandhögarna ska läggas ut på en matta nere vid
vattnet där det ska bli sandstrand* Ingenting e alltså klart än.
(Ser ni lillebror där nere på udden, ute å badar me Thule å Nemo) hihi


Pia & Maja!


Världens sötaste lilla tjej!


Maja & Pappa (Morfar) Ser ni mitt hemmabygge till skuggplats :P haha
Vagnen, en skottkärra + en sittdyna :-P hahaha =D


ÄLSKAR DIG MER ÄN DU NÅGONSIN KOMMER KUNNA FÖRSTÅ!
Min fina lilla tjej! <3

Hoppas alla har haft en lika underbar dag som jag har haft!

Nu väntar ett bad på mej, jag stinker svett, för jävla fräscht va?! :-P haha...

PUSS HEJ!

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad söt hon är, lill pippi =)

ja, helt underbara kläder, hur mycke som helst på rea :D

2009-06-26 @ 22:55:12
URL: http://johannaevina.blogg.se/
Postat av: linnea

Tack, ja dom är riktigt fina, gör stor skillnad att ha en fondvägg :)



Jätte fina bilder du har!!! Vart ligger stugan någonstans? Var väldigt fint iaf.



2009-06-27 @ 07:31:40
URL: http://linneastrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0