Sommarvärmen e Underbar!!!

Godmorgon alla mina bloggläsare! :-D

Eller god förmiddag!

Somnade tidigare än någonsin igår, men inte va jag nå piggare imorse för de :-P
Lika morgontrött som alltid!

Klev upp å gjorde alla morgonbestyr, sen vare såå himla varmt å soligt å fint väder så på hundpromenaden stannade vi till nere vid stranden å hundarna fick bada lite, Maja lekte i sanden å jag solade :-P
Myysigt värre!

Lite trist bara att man e själv, saknar att vara 2 ibland, även om de e rätt skönt att få bestämma allt själv å göra de man själv känner för & slippa ta hänsyn till nån annan hela tiden :-P

Vi va ute lite över en timme, sen hem å nu sover lilla Maja en stund.
Ska snart ta bort den här sovtiden å låta henne sova efter lunch istället, men än så länge funkar de här så ja kör på ett tag till :-D
Kommer bli kämpigt å slitsamt med bara en sovstund per dag sen, då måste jag lägga om alla promenader m m

Men snabbt har man kommit in i den rutinen åxo! :-P

Idag ska jag iväg å göra massa ärenden med lillebror!
Ska även höra om han vill sitta ute å sola sej med mej å Maja å hundarna ett tag, kanske åker vi å släpper hundarna, de är dom värda! De va ett tag sen...

PUSS HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0