Snart Körkort, Kanske iallfall.....

De e då baaara skit på Teven ikväll !
Jag har inte kommit mig i badet än....
Men jag har diskat iallfall :-P
E helt tom i huvudet, försöker tänka men har inget att tänka på för ovanlighetens skull...
Rätt skönt att bara ha sig själv att tänka på (Plus hundar & lilla då) Men nu e dom ju klara för natten..
Så då återstår bara jag! :-D

Nu vet jag...Ja ska ta mig ett fotbad, å fila fötterna å smörja in dom me dunderkrämen som mamma gav mej i fredags!
Ja har inge roliga hälar, dom e "frasiga" :-D hihi...

Kanske ska testa göra slingor själv åxo :-P Eller nee de ids ja inte, drygt å pilla ut alla hål genom mössan... :-D
Evighetsgöra...

JUST DE JA : Mamma ringde mej förut å sa att om jag vill så får jag gå en 2 VECKORS INTENSIVKURS (finns i stan på ök)
Så skulle hon ta hand om Maja medans!
Ja undrar , de vore inte dumt å ha körkortet efter bara 2 veckor! :-D
Ska tänka på saken iallfall, andra kanske tänker, men äru galen, GÖR´T!
Men inte jag, jag tänker, ska jag eller ska jag inte...
Vi får la se... =D =D =D =D

Men sen sa hon åxo att eftersom de kostar typ mellan 15-20 000 :- så kommer hon att ge Markus de å Malin åxo, de tyckte jag direkt va orättvist eftersom båda dom har FÅTT deras körkort å inte har jag fått nå 15-20 000 kronor då inte, så ska dom få pengar vill jag åxo HA! Å de höll hon med om! :-D SÅDSÅ!
Försökte hon vara snitsig å säga att för att de inte skulle bli orättvist så va hon ju tvungen å ge Markus å Malin samma pengar som jag får till körkorte, men då BLIRE JU ORÄTTVIST ju eftersom dom har fått sina.
Visst har jag rätt??!! :-)

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, Jonah har inte varit intresserad av att klappa händer och sånt.. Bara av att ta sig framåt och riva i saker, haha. Har hon sagt något ord än? Jag vet faktiskt inte vad han väger, men på 1-årskontrollen vägde 11080, men gick sen ner till 10680 när han var jsjuk.. och sen dess har jag inte vägt han, men ska till bvc på tisdag för vägning&mätning, prevenarvaccin och koll för öronen (han hade öroninflammation för 2 månader sen, så man får åka tillbaka återkoll då). Din tös då?

2009-06-14 @ 22:01:43
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Iss

Du har HELT RÄTT :-D

2009-06-14 @ 22:40:53
URL: http://almberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0