Skvaller!!

Nyaste HÄNT EXTRA kom just in genom brevinkastet :-)



PERFEKT!
Tänkte lägga mej å läsa den direkt, men kom på att jag ska spara den till nästa
soliga varma dag istället, så kan jag steka i solen medans jag läser den :-D
Blir så lätt rastlös av att ligga i solen!

Pia ringde nyss å höll på att ta ut pengar åt mej, skööönt att jag får pengar av dom
till hyran & leva denna månaden.
Måste ringa F-kassan nu å höra när jag ska få mitt bostadsbidrag igen...SEGPROPPAR e dom!
2 månader har jag varit utan nu, så jag hoppas verkligen de kommer till nästa månad, nu när jag
behöver det som mest/bäst!

Håll tummar & tår att jag får igen de jag har missat åxo, men sån tur har jag nog aldrig! :-/

Hur som hellst så ville Pia att vi skulle komma ut till dom i eftermiddag & grilla å umgås!
Känns inte som jag orkar det eftersom jag ska ha en heldag på stan, men samtidigt så
måste jag ju hämta pengarna jag ska få :S
Får se va lillebror säger, de e ju han som måste köra!
Annars får vi ta de imorgon....Om nu inte Johanna & Evina kommer :-D
För dom kommer nämligen till oss antingen imorgon eller på torsdag :) :) :) :) JIPPIIIE!
DE SKA BLI RIKTIGT KUL!

PUSS HEJ!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja hon sover =) länge till hoppas ja :D vad gör du? fia redo?

2009-06-30 @ 11:26:43
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0