Jag bor nära stan ;) haha

Vilket härligt väder vi har här uppe i norrland! :-D
Strååålande solsken ! :-)
Markus har varit hr nästan hela dagen idag, vi åkte upp på Kapp-Ahl, H&M, Stadium m m
o kikade lite :-D
Har nå present kort jag måste handla upp ;o)

Värsta goda tonfisksalladen gjorde vi idag åxo! :-D

Sen gick vi en långpromenad, till sjukhuset typ, huur nära som hellst äre å gå härifrån dit, å sen från sjukhuset till stan äre ju ingen bit alls, så jag ska ta mej en promenad ner på stan nu nån dag!

Maja har sovit ca 30 minuter på hela dagen, dryga lilla vakenmajan min! :S
Men trots de har dagen gått otroligt snabbt!
Jag har redan lagt henne, men hon e grinig av rang å vill inte alls sova...=/

Beroende på hur morgondagen nu blir så ska jag ev testa med att byta tider till bara en sovstund imorgon, hon vill och behöver inte sova 2 nu, min STORA tjej! :-D

Önskar jag kunde fota mera, men jag måste köpa nya batterier till kameran, dom andra e urladdade :(

Nu ska jag kika vare e på TV ikväll, sen ska jag (eftersom jag inte gjorde de igår pga tröttheten) slinga håret, sen duscha å gå å lägga mej :o)
Ev spela en FIA med Johanna, we´ll se!

PUSS HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0