Hemmafixardag! :D

Stekande hett idag igen!
Men ju fler dagar man är i hettan desto härligare blir det, imorse på hundpromenaden gick jag & önskade att det va den här värmen året runt :-P Typ utomlands-Umeå!
Faan va skönt!

Medans Maja sov så har jag TVÄTTAT, DISKAT, BYTT SÄNGKLÄDER, och rensat i lite lådor !
Nu är det en enda röra här hemma...
Men skönt å få lite gjort :-D


Se vilka bomullstussar jag har på himlen utanför mitt hus :-P

Nu har det kommit lite moln, så snart ska vi bege oss ut på en riktigt lång hundpromenad :-D
De ska bli skönt, få lite sol å motion & inte bara vara inne, även om jag verkligen känner att jag behöver en hel innedag idag till att få gjort massor som jag behöver!

Hoppas alla e ute i de fina vädret & njuter idag!
Eller så gör ni som mej, låter solbrännan vila lite å tar er an hemmet :-P

PUSS HEJ!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja köket är rätt fint :)



Ja men det vet jag vart det är ungefär. Däromkring är det ju jätte fint! och vad härligt med stuga. komma bort och bara njuta. och bilder ute blir ju oftast väldigt lyckade :)



Kram på dig och din söta lilla flicka

2009-06-28 @ 16:10:15
URL: http://linneastrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0