Godförmiddag! :-D

Maja sov hela natten i natt!
Trots att jag (eller mamma) Spikade å hade sig å levde om ända till elva!
Hon vaknade inte en enda gång , förrens 7.30 imorse, tala om att jag va pigg & utvilad! :D

Men, jag känner ändå att snart så måste jag få en barnledig natt, min första på snart 10 månader!
De kommer vara lyx! :-)

På morgonen har vi lekt å haft de mysigt!
Varit ute på promenad & nere vid vattnet :-D
Måste ta me mej kameran lite mer då ja e ute :-P
Så ja kan dela med mig av allt jag ser & gör!
Sen har jag marinerat kött på morgonen..De blir gomiddag idag!

Nu ska jag platta håret sen ska jag "go on fixing här hemma"

Måste komma ihåg å köpa slingfärg idag, så Carina kan göra slingor på mej imorrn!
Om vi hinner, då vi ses brukar tiden inte finnas, den springer inte ens iväg den går upp i rök! :-P

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0