Friday!

Fredag idag, dåligt väder!
Tråkdag!
Har ont i kroppen av allt flyttande, idag har jag bara varit hemma på Haga hela dagen & myst med min lilla tjej å vovvarna!

Ska åka upp till Tomtebo efter lilla Maja har ätit middag & greja lite!
Sen blire hem hit igen å bara ha en lugn å skön teve kväll!
Ska laga nå gomiddag med Markus åxo!

Jag vill gå ner i vikt nu!
Men jag är så lat på att röra på mej & jag äter på tok för mycke mat & gosaker!
Så ja får nog vänta ett tag till med att tappa lite kilon ;)

Ha en toppenfredag allihopa!
Ja skulle egentligen få besök av Carina & Theo men vi sköt upp de till nästa helg istället :-)
De e sån röra i nylägenheten & ja har så mycke å stå i så lika bra å ta de då istället!

Ska försöka ta mej iväg på Tivolit nån dag medans de är i stan åxo!

Puss Hej

Kommentarer
Postat av: molli

bor du på haga nu?

2009-06-06 @ 10:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0