En salig blandning !

Städpause!

Ville bara berätta att de e fruktansvärt drygt å städa/röja en stor trea själv!

En fråga : Jag behöver tips/råd/hjälp !

Hur ska jag kunna dammsuga när jag är själv & min lilla gnutt e rädd för dammsugarljudet? ?
Jag har 2 hundar som skräpar ner & hårar ner så ja sopar minst 3 ggr per dag, sen drar vagnen in lass med grus..
Nån som har något tips när & hur jag ska kunna dammsuga?
När hon sover vill jag ju såklart inte starta dammsugaren å väcka upp henne! :-P

Mina sommartoffler e spårlöst försvunna, undrar var dom kan ha tagit vägen?! Väldigt skumt !

Förresten så äre nog just de här min lilla Maja har väntat på : Att mamma ska byta sovtiderna!
La henne vid sjutiden och hon somnade efter ca 15 minuter :-D LYCKA !
Helt seriöst jag känner mej som en ny människa, jag känner mej lycklig och pigg och de känns som jag fick extra krafter bara för att jag slapp höra på hysteriskt skrik i 1-2 timmar...Springa in å ut å nee...
EN UNDERBAR KVÄLL !

Nu måste jag rusa ut å hämta tvätten...Sen go on cleaning :-D
E strax klar, har diskat å plockat som en dåre!

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Iss

Sv: Tack så hjärtligt! :-D Din gumma är också hur fin som helst! KRAAM.

2009-06-25 @ 21:25:29
URL: http://almberg.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag hade samma problem med Jonah ett tag, han började gråta så fort dammsugaren gick igång.. Jag satt med han på golvet och slog igång dammsugaren så fick han kolla, känna och bara vara. Sen har jag haft dammsugaren framme i måååånga veckor och till slut började han leka med den (när den var avslagen alltså) och nu kan jag dammsuga utan problem :)

2009-06-26 @ 12:28:25
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: amanda

Ett tips är ju att blötmoppa , det tar ju upp allt. :) / Mvh Amanda :)

2009-06-27 @ 21:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0