Dagen började bra....

Vaknade vid 07.30
Solen sken & Himlen va klarblå!

Efter lunch gick jag & min lilla familj (maja, thule & nemo) ner till stranden!
Då hade de börjat komma lite moln, å mellan åt blåste de kyliga vindar...Men de va ändå skönt!

Alltid härligt att se dom man älskar mest må bra!
Maja lekte & hundarna njöt!
















Efter någon timme gick vi hem & åt Mellis, sen kom Markus hit...
Vi gick på en långpromenad utan hundarna i ca 45 minuter! *Motion* hehe... =D

Sen lagade vi middag ihop (Korv i ugn med potatis) Markus favoriträtt :-P

Lilla gnutt sov från 15-16.30 som en sten! Länge för å vara henne, men hon va väl helt slut av en hel ute-dag!
De tar på krafterna :-P
Hon älskar btw att vara vid vattnet :-)

Efter Markus hade åkt kom Mattias hit & hjälpte mej att bära upp massa kartonger i förrådet + att han gick en prommis till kiosken med lillan medans ja gick ut med hundarna :-D

EN HELT UNDERBAR DAG!

Men....

Dagen slutade mindre bra :-(

Min älskade John finns inte mera :( Han är död!
Varför ??
Jag vill inte att det ska vara sant!
Min bestaste!
Jag kommer aldrig glömma....
En person som satt väldigt djupa spår i mig...
Vi har haft så mycke mys, så mycke skoj så mycke underbara minnen!
En person som alltid talade om för mej hur fin jag var! (Och verkligen menade de)
En person man kunde prata om allt med, en person som ALLTID ställde upp, som alltid fanns där....
Världens finaste människa!
De gör så ont att veta, att aldrig få prata med dej igen, att aldrig få se dej!
De gör ont att veta att du aldrig mera får finnas till... :-(
Livet är sååå himla kort! Ta vara på tiden, de springer iväg å helt plötsligt finns man inte mer, man finns aldrig mer, man blundar och öppnar aldrig ögonen igen och man gör de Aldrig någonsin igen man e död i flera hundra år, år efter år....

JAG ÄLSKAR DIG JOHN!
Du kommer vara med mig i mycke jag gör.....
Du va en av dom som fick en egen plats i mitt hjärta!.......Jag är verkligen såååå himla ledsen :-(

Önskar jag kunde ha gjort nåt........Puss /Din Sandra




Kommentarer
Postat av: Emilie

Ja fy alltså. Man fattar inte att det är sant! :( Hoppas han har det bra där han är. Kram på dej!

2009-06-17 @ 20:56:24
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0