ÄCKLIGA SKALBAGGE I SIZE XXL !!

Moln, Sol, Störtskur av regn, Åska, Värme..... = ......DAGENS VÄDER!

Vi har varit ute i våran stuga idag, tala om att lilla Maja trivdes där :-)

Sen va vi å handlade lite + att hundarna fick bada & springa lösa :-)

På vägen hem i bilen fick jag plötsligt syn på en STOR BLÅ äcklig SKALBAGGE som klättrade på lilla maja, på väg mot hennes ansikte, å jag bara skrek rakt ut Markuuuuuus, ta bort den!!!
Men han satt ju fram å körde :S
Så ja fick panik å började vifta bort den med Thules sele som låg nära till hands...Lilla Maja började såklart gråta för att mamma sandra fick sån panik :(

De va precis detta mamma sa då hon va här för ett tag sen å jag fick syn på en spindel på golvet, en stor äcklig en...Ja bara skrek rakt ut, en spiiiindel, ta boooort den!!!!
Å fort upp på en stol, å mamma ba : Men sandra sådär kan du inte hålla på längre, du e ju mamma nu!
Å ja ba: jaha jag är fortfarande lika rädd för småkryp även om jag e mamma nu!
Hon ba: jaamen du måste försöka hålla dig lugn annars kommer du skrämma maja!

TRAMS tänkte jag!

Men idag fick ja ju verkligen inse att de e jag som måste ta bort alla äckliga kryp :(
URK!

Nu ska jag vila lite på soffan tills gnutt vaknar å ska äta middag!
Har ont i magen idag :-(
Har diskat å röjt hela lägenheten nu medans hon har sovit, nu ska jag bara ta golv sen, sopa å skura eftersom hon inte gillar dammsugar ljudet :-P

PUSS HEJ!


Kommentarer
Postat av: Anonym

normal mamma att skrämma sitt eget barn till gråt? du borde skämmas !

2009-06-23 @ 21:32:39
Postat av: Sandra

SVAR TILL ANONYMA KOMMENTAREN ! ! ! Faktiskt fullt normal! De va ju inte direkt så att jag medvetet tog på mig en otäck hemsk mask å skrämde henne så hon började gråta, utan de va omedvetet att jag fick panik och blev rädd, men ha du din åsikt! DU borde skämmas som kommenterar anonymt och inte vågar skriva vem du är! Å om du bara läser min blogg för att hitta något att störa dej på så kan du väl sticka någonannanstans! Orkar inte med människor som DU!

ÄVEN VÄRLDENS BÄSTA MAMMA KAN BLI RÄDD & GÖRA FEL! idiot! skaffa dej ett liv istället.....

2009-06-23 @ 21:37:55
URL: http://sandycandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0