Vegitarianer?? Är Veg-Köttfärs god ??

Maja vaknade 6 imorse, å jag hittade inte igen tutten, å ingen annan heller, å innan jag hade sprungit runt hela lägenheten med henne på armen så hade hon vaknat till liv & blivit pigg som en lärka!
Så de blev en tidig morgon!

Vid 11 la jag henne, hon somnade vid 20 över 11 & sov till 10 i 12 !!!! :O
Vägrade somna om igen!

Så idag e min lilla tjej en vaken-tjej!

Jag har städat hela lägenheten eftersom vi får middagsgäster ikväll!
Diskat, burit ut sopor, styrt runt tunga stora garderober, spikat å bytt plats på sängen m m

Sen har vi varit ute på hundprommisar LÅNGA, eftersom de blev så korta igår då regnet öste ner!
Vi har även lekt i Sandlådan på gården å gungat ute-gunghäst! De va riktigt kul tyckte Maja! ! :-D

Nu ska jag göra mej iordning litegrann, orkar inte göra mej iordning så mycke, bara snabbfixa mej lite...
E för trött för att göra mig fin idag känner jag...

Sen kommer Carina, Henke & Mattias (Ev Ken & Theres) Hit så ska vi äta Tacos & Dricka lite Cider!
En helkväll med Majas Pappa & Hans Familj!
Henke e vegitarian & äter nån annan slags köttfärs, minns inte va de hette nu, men om ni som läser detta har smakat det så vill jag gärna veta, är det gott ?? äckligt?? Smakar det likt köttfärs??


Ha en toppen-kväll alla Sandy Candy Blogg läsare!!

PUSS HEJ!


Kommentarer
Postat av: cizzi

Jag gjorde vegfärsås i går..vart smaskens och smakar som vanlig köttfärsås...

2009-07-13 @ 22:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0