Totalt Underbar dag!

Underbar dag!
Min bästa finaste lilla Maja-Mus sov hela 2 timmar på dagen idag!
Sen åkte vi ut till Baggböle, åt 3 rätters middag & hade de trevligt!
Soligt & Varmt väder, härliga människor & tiden bara sprang iväg...
BILDER KOMMER FRAMÖVER, Måste få dom av syrran först :-D

Vi kom hem vid halv sex tiden så då blev de vovveprommis till kvart över sex, sen lite lek, välling å Maja somnade som en sten :-D
Huuuur go som hellst har hon varit idag, hon är så lätt att ha med sig någonstans, hon är HELT UNDERBAR min lilla tjej!
Jag får verkligen igen nu efter hennes tid med kolik!
Finns nog inget snällare barn än min lilla Maja :-P hehe.. =D

Ikväll blire ett långt varmt skönt bad för mamma Sandra + att jag måste diska & städa undan lite, ska nog tvätta 2 maskiner åxo, imorrn kommer JOHANNA & EVINA hit! *Kuuuuuuul* Vi längtar!

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Iss

Sv: Ja, det hoppas jag verkligen att hon gör :-D Vet du vad jag har tänkt på... Det skulle vara kul att gå ut med dig någon gång, haha. Du verkar ändå vara en partybrud? :-)

2009-07-15 @ 21:44:59
URL: http://almberg.blogg.se/
Postat av: Iss

Sv: Ja, det ska jag verkligen göra :-D Kuul! Kramisar.

2009-07-15 @ 22:06:11
URL: http://almberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0