**Snabb Uppdate**

Hela dagen har jag vandrat på affärer :-P
Lite bilder av det som blivit köpt + de som blev köpt till Lillan på ÅseleMarknaden (Bilder på oss från Åselemarknaden kommer inom kort)





Handlade även lite kläder till mej själv idag, två långa tank-toppar + mascara + ansiktsmasker + rosa spetsleggings + 2 korta shorts :-P hihi..
Here it is!




Sen blev de enhel del handling av mat mm inne på maxi, men de ids ja inte visa bild på :-P haha..=D


Ikväll har vi grillat å haft de mysigt...Jag Mattias Doris & Bernt! :-D
Nu äre undanplockning sen bad & sova!
E helt slut med...Å har massor ja måste få gjort i dagarna som kommer..Heldag med Lisa, Mamma fyller år, Lycksele Djurpark, Åka till Johanna & Evina, En heldag med Carina & Theodor + en massa mer som jag inte kommer på nu, skriver mera imorgon!

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Tina

Men shit var grejjor du hittade! Jag köpte inte ett skit till mig själv...å hittade bara ett par byxor och ett halsband till flis =( inte direkt värt att åka såå långt för...haha ;)

2009-07-24 @ 21:05:08
URL: http://metrobloggen.se/zweety

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0