Sjuklingen bloggar! :-P

Nu har jag precis lagt min lilla tjej...Lillstackarn får så tråkigt då jag e sjuk :-(
Men idag har jag verkligen inte haft orken att gå ut och leka, så de har blivit innelek hela dagen :D
Vi har städat alla rum i slow motion, rensat rentvätt som jag inte har orkat vika in på evigheter, de e sååååå kul nu när hon kan vara med och göra saker, tex då ja höll på rensa rentvätt ur en ikea påse så hjälpte hon mej å plocka ur grejer, nog för att hon kastade ut de å fort gick de , plagg efter plagg, haha :-P Lovely!

De e nån kvav obehaglig värme i min lägenhet idag :-/ Huvudvärksvärme :S huvva!
Ikväll är det PRISON BREAK åxo, typiskt att de e så sent, ja hoppas förkylningen orkar hålla sig uppe tills dess!
Jag måste tvinga mej själv!

Skulle behöva iväg å handla i veckan åxo, behöver massor av matvaror, men jag vet inte om jag orkar mej iväg medans ja e såhär dålig, hoppas ja e bättre imorrn, då åker jag kanske iväg me Markus å handlar!
Pappa å Pia vill att vi ska komma ut till stugan i veckan åxo, de ska tydligen bli KANONVÄDER! :-D
Skönt me lite sommar och sol igen!





Nu ska jag smaska i mej de här ---------------->




PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0